02.03. 2017 в рамках декади природничо-математичних дисциплін та комп’ютерних технологій з метою популяризації математичної освіти, розвитку кругозору учнів, формування пізнавальної діяльності, поваги до традицій та культури українського народу та «здорового» суперництва було проведено математичну гру «Що? Де? Коли?».
Учням було запропоновано історичні подробиці, розповіді гості з сивої давнини про розвиток математики в Україні, учні дізнались про символічне зображення перших чисел, назви мір довжини, якими користувались за давніх часів та назви старовинних монет.
Позмагатись у вміннях використовувати свої математичні знання учні мали можливість у конкурсних завданнях: записати запропоноване число за допомогою математичних символів, поділити трикутник на частини, з яких можна скласти ромб, відрізати від шнура його частину певної довжини без вимірювальних приладів та інші.
Захід пройшов цікаво для учнів, адже не тільки розширив їх кругозір, а і надав можливість кожному учасникe проявити себе.