У межах роботи педагогічного колективу ДНЗ «Сумський хіміко-технологічний центр ПТО» над реалізацією ІІ (практичного) етапу загальної методичної проблеми було проведено засідання педагогічної ради у формі семінару-практикуму з елементами ділової гри «Роль самоосвіти в підвищенні професійної компетентності педагога». Мета заходузалучити педагогічний колектив до широкого обговорення питань, пов’язаних із самоосвітою; сприяти позитивному ставленню педагогів до освітніх реформ; актуалізувати знання щодо самоосвітньої роботи;посилити мотивацію педагогів до самоосвітньої діяльності.
Упродовж заходу педагоги обговорювали дискусійні питання самонавчання та самовдосконалення, працюючи у групах, визначали функції самоосвіти, складали портрет викладача ХХІ століття, вивчали мотиви самоосвітньої діяльності шляхом розв’язання проблемних ситуацій.
Сподіваємося, що кожен учасник зібрання ще раз переконався в істині слівазербайджанського мислителя Алі Апшероні: «Педагоги не можуть успішно когось учити, якщо в цей же час ретельно не вчаться самі».